Гроші не пахнуть або рука руку миє?

31.7.2020 в 13:23 · 21Переглядів Політика

“Я збираюся зробити йому пропозицію від якої він не зможе відмовитися” (“Хрещений батько” 1972 рік)


В Україні з’явиться ще один майданчик для поширення кремлівської пропаганди та ретрансляції ідей окупантів. Це не про те, про що ви могли подумати: не представництво “Першого каналу”, RT чи телеканалу “Звєзда”. Усе набагато прозаїчніше та простіше. Один із соратників Порошенка продав свій телеканал соратнику Медведчука.

Олександр Бригинець, народний депутат України: Війна нині не ведеться лоб в лоб. Війна – поняття об’ємне і часом воїнам доводиться стояти, а атакувати журналістам, політикам, економістам. Загально відомо, що мистецтво є одним з найпотужніших засобів пропаганди. В умовах гібридної, а також інформаційної війни, телевізійний простір перетворюється на поле бою, а журналісти, відповідно, на солдатів ворожих армій. Тому наступ у той чи інший бік є перманентним явищем. До чого це все?

Історія проста. Екснардеп від БПП, митець і просто патріот – Олександр Бригинець продав свій телеканал “О-TV” одному з рупорів кремлівської пропаганди в Україні – Вадиму Рабіновичу. За символічних 2,77 млн грн. Сума не просто смішна, вона комічна. Враховуючи те, що телеканал мовить не тільки по всій території України, а й у Литві, Молдові, Білорусі – таке придбання є створенням іще одного плацдарму для проведення інформаційних операцій на користь РФ. З дуже перспективною цільовою аудиторією віком від 16 до 24 років.

Тобто, низькопробного і дегенеративного контенту «O-TV» (українська, російська попса) відтепер додаються оди усьому радянсько-російському та православно-московському. Власне тим, чим годує Кремль росіян з екранів телеканалів. Тому, що це? Just business з пішаками Кремля чи появ до них симпатії – вирішувати Вам.

[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS]

Стрічка новин

Стрічка новин