Близько 30 медіа видалили новину про ДТП за участю “слуги народу” Трухіна

30.8.2021 в 14:47 Суспільство

Близько тридцяти українських медіа видалили повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду з участю депутата від “Слуги народу” Олександра Трухіна

Про це повідомляє НАРАЗІ.МЕДІА із посиланням на Детектор.

Аварія сталася 23 серпня, о 15:45 на Бориспільській трасі поблизу Києва. Трухін за кермом Audi не дотримався безпечної дистанції й на великій швидкості в’їхав в автомобіль Ford, який своєю чергою протаранив автомобіль Daewoo.

За даними свідків, Трухін мав ознаки алкогольного сп’яніння, але офіційного підтвердження цьому немає. У Нацполіції факт ДТП підтвердили, однак імен учасників не назвали.  

Внаслідок ДТП травмовані шестеро людей, серед яких двоє дітей, а також голова комітету арбітрів федерації футболу України Лучано Лучі та його помічник. В українській федерації футболу повідомили, що Лучі та його помічник Роман Лишень перебувають в одній із київських лікарень.

Новину про ДТП одразу опублікували десятки українських медіа, однак протягом наступних кількох днів без пояснень почали видаляти або ж змінювати публікації таким чином, що згадок про Трухіна не залишалося.

Зокрема, за підрахунком видання Трибуна, так зробили:

  • Футбол 24, UA-Football, Isport, Meta-Ratings, 1927.kiev.ua,Dynamo.Kiev.ua (видалена згадка про Трухіна), 
  • УНИАН, Sport.ua (видалена згадка про Трухіна), Football.ua, Сегодня, Антикор, Главком, УНН, Аргументы и Факты;
  • Comments.ua, Depo.ua, Вести, Факты, ТСН, Обозреватель, Телеграф, Гордон;
  • Комсомольская правда в Украине, Фраза, Аргумент, NewsWeek; 
  • Вести-UA, Bigmir, Українські новини, Голос.UA, Главк, Резонанс, Судебно-юридическая газета.

Шефредактор ІА “Центр новин” Ольга Витак повідомила, що їй на пошту прийшли з невідомої адреси пропозиції «на комерційних засадах» видалити матеріал про ДТП за участі Трухіна. 

Раніше повідомлялося, що депутат “слуги” Трухін скоїв ДТП: стали відомі деталі.

Популярні новини

Стрічка новин

Стрічка новин